mandag den 1. september 2008

en grøn start

Hola classmates.

Jeg skrive classmates da jeg ikke regner med der er andre mennesker end os der skal læse disse blogs :P

En blog... Da der ikke er nogen decideret rigtig eller forkert måde at blogge på andet end at skrive det man tænker og føler så vil jeg bare skrive uden at lyde alt for blank.

E grøn start - et nyt kapitel.

Jeg skulle vælge et blog navn, og så tænkte jeg uden at virke at for dybsindig at jeg skulle starte på et nyt kapitel i mit liv, nemlig den videruddannelse som tiltalte mig mest.

indtil videre har vi lært at vi skulle skrive det som var mest interessant i starten af bloggen og så ellers gå ned i detaljer, men jeg tror i dette tilfælde i vil kunne læse lidt længere da i sikkert kan relatere en smule til hvad jeg skriver.

Jeg havde absolut ingen idé om hvad jeg skulle skrive om da annette bad os om at fuldføre bloggen til onsdag d. 3/9-08 men tænkte jeg ville skrive om min start på 46h.

Starten her er gået helt suverænt, jeg føler det er en fed uddannelse der virker spændene her er nogle sjove mennesker som nok skal blive sjove at arbejde med i 2 år og desuden er det første gang jeg har været i en klasse med så mange damer iforhold til mænd/drenge/knægte whatever du har fattet pointen :P men alt ser bare ud til at være genialt herude. Dedikerede og kompetente lærere og samtidig andre elever med potentiale til at blive nye venner. De sidste 3 år har man jo lært at "færdes" sammen med klassen frem for ens gamle vennekreds. Nu er jeg tvunget til at lære nye mennesker at kende og danne en ny omgangskreds igen, dog vil jeg gerne beholde en masse af de gamle venner og veninder det er klart, men nu er man ikke sammen med dem vær dag, det bliver anderledes. Det har jeg dog ingen problemer med da jeg mener jeg selv er en ret imødekommende person så det er jeg ikke bange for.

Faktisk er der ikke noget jeg frygter ved denne nye start og dette nye valg jeg har lavet. Jeg glæder mig bare til at komme igang.

Jeg tror jeg kunen blive ved et godst tykke tid om at snakke om hvad jeg mener hvad er godt, de kan være senere hen jeg skriver en blog om hvad der er dårligt. Hvem ved måske er DU en del af den ........ okay bad joke

stavefejl er gratis da dette er den første blog!!!

I skal da ikke slippe for noget musik som har fået mig i godt humør i denne uge!! :D



slut herfra - Tomas :))

Ingen kommentarer: